Service
Bij Explora Service Team zijn wij je ultieme partner voor de optimale werking van jouw werkplaats gedurende de gehele levenscyclus van jouw apparatuur. Wij begrijpen dat de apparatuur het hart van de bedrijfsprocessen vormt en daarom bieden wij meer dan alleen onderhoud. Om je hierin te ondersteunen, hebben wij E.S.I.S. ontwikkeld. Ons Equipment Service Informatie Systeem biedt je eenvoudig toegang tot essentiële informatie zoals servicehistorie, handleidingen en werkplaatstekeningen.
Heb je een storing? Geen zorgen, wij lossen het voor je op! Neem direct contact met ons op via 0318 648 243.
Waarom kiezen voor Explora Service Team?
Installatie: Onze samenwerking begint al vóór de verkoop. Door nauw overleg tussen je Rayonmanager en onze Afleverplanning zorgen we voor een soepele overgang van sales naar aftersales.
Onderhoud: Met een onderhoudscontract bij ons, nemen wij proactief contact met je op om een afspraak in te plannen die voor jou het beste uitkomt.
Certificeringen: Wij zorgen ervoor dat de APK-apparatuur jaarlijks tijdig gekeurd wordt. Je hoeft je nergens zorgen over te maken, wij nemen contact met je op voor een geschikte afspraak.
Onze Features
E.S.I.S. Equipment Service Informatie Systeem
Na verzoeken van verschillende klanten zijn we aan de slag gegaan met een programma waarbij de klant (van directie, tot aan de monteur in de werkplaats) 24/7 online inzicht krijgt in zijn of haar garage(s). Via het E.S.I.S programma leveren we verschillende diensten. De belangrijkste noemen we hieronder:
Inzicht in de garage
Via E.S.I.S. Krijg je inzicht in welke producten er in jouw garage staan en kan je zelfs indelen waar ze staan via plattegrondtekeningen.
Product informatie
Via E.S.I.S. kan je alle informatie rondom je producten zien. Denk hierbij aan:
- Onderhoud geschiedenis van het verleden en onderhoudstips die je zelf kan plegen aan de machines om zo de levensduur van de machines te bevorderen (denk hierbij aan het op tijd vervangen van kleine onderdelen, het verversen van vloeistoffen of het schoonmaken van de machine).
- Inzicht van alle bijpassende onderdelen per product die je direct kan aanschaffen voor onderhoud.
- Geplande keuringen in de toekomt en gepleegde keuringen van het verleden met eventuele feedback die gegeven is.
- Inzicht in de leeftijd van de producten en de garantie die wij op deze producten leveren door de gebruiksjaren heen.
Acute storingsdienst
Onze uitgebreide serviceorganisatie garandeert een snelle respons bij calamiteiten. Dankzij onze hoge technische kennis en uitgebreide autovoorraad kunnen wij de meeste storingen in één bezoek oplossen. Via tickets kan je direct foutmeldingen en defecten melden aan ons over uw producten. Afhankelijk van de garantie (en levertijd van onderdelen) die wij leveren kunnen wij direct een servicemonteur inschakelen die spoedig onderhoud komt plegen aan de machine. Je kan hierbij ook nauwkeurig de status van de ticket volgen, denk hierbij aan een soort track & trace.
Managementniveau
Wij geven managementdata vrij waarbij je bijvoorbeeld jouw investeringsbeleid kan bepalen.
Correctieve kosten per locatie
Je kan precies zien wat je uitgaven zijn per garage, maar ook in aanschaf en onderhoudskosten van uw machines.
Eerste hulp bij storing
E.S.I.S. bevat gebruikersinformatie en praktijkkennis van het Explora Service Team, waardoor veel bedieningsproblemen zelf op te lossen zijn.
Explora Service Team staat altijd klaar om jouw werkplaats draaiende te houden. Wacht niet langer en ervaar zelf de uitstekende service die wij bieden.